Jack zásuvka stereo 3.5mm HD AUDIO

Pavel Kratochvíl kratochvil na seznam.cz
Středa Srpen 19 16:01:35 CEST 2015

Zdravím,
hledám (a nenacházím) jack stereo 3.5mm zásuvku do plošného spoje, která se
používá v počítačových skříních na předním panelu jako zdířka pro sluchátka
a mikrofon. Potřebuji pětivývodové provedení pro HD audio - tj. s jedním
izolovaným spínacím kontaktem. Prohledal jsem TME, Farnell, Mouser, ... mají
mraky typů, ale všechny jsou v provedení AC97 - tj. 2x rozpínací neizolovaný
kontakt.

Myslel jsem, že když se to dává do těch skříní, že toho bude všude plno, ale
buď neumím hledat, nebo si to číňani nechávají jen do těch skříní. Nevíte
kde by to mohlo růst? Potřeboval bych na vyzkoušení dva kousky, celkově asi
10.

Pavel