Otoceni displeje na Raspberry

Zapletal Martin zapletal na inoma.cz
Úterý Srpen 18 10:05:02 CEST 2015

Zdravim.
Jelikoz uz nevim co dal, obracim se na zde pritomne. Mam tento displej http://rpishop.cz/raspberry-pi-prislusenstvi/177-35-tft-dotykovy-displej-modul.html pripojeny na RPi. Funguje krasne, jen chce trochu vice tlaku pri stisku. Nicmene bych jeho orientaci potreboval na vysku, tudiz bych jej potreboval otocit o 90 nebo 270 stupnu. Na webu jsem nasel nekolik navodu, vetsinou se tykaly vystupu HDMI, nicmene byly tam i priklady s oznacenim ADS7846, coz by mel byt ten muj displej. Pokousel jsem se i o upravy v souboru /etc/modules , hral jsem si s rozlisenim a parametrem rotate=x, nicmene bud se nestane nic, nebo se obraz rozhodi. Nemete nekdo nejaky navod jak to provest?

Dik Zaplik