Slusny rotacni koder s tlacitkem

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Srpen 17 18:51:59 CEST 2015

V myších není ten enkodér jako jedna součástka, ale je to několik
nezávislých
dílů, které dohromady drží tišťák. Takže se to nedá snadno vyndat jako celek
a použít jinde, musí se to znovu nějak sesadit v cílovém zařízení.
Viz třeba:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/e0/Logitechms48.jpg/1024px-Logitechms48.jpg

Vy jste to ale asi myslel jen pro porovnání ceny (jak mi došlo dodatečně).

Tak mě napadlo, že by nebylo špatné z toho jednu součástku udělat. Navrhnout
malý tišťák a k tomu úchyty, vytištěné na 3D tiskárně nebo vyfrézované z
plastu.
Nemuselo by to být ani moc složité, a použitelnost by asi byla značná.
Pro rychlotočivé nasazení by se tam dokonce dala osadit malá kuličková
ložiska.

PL