Re: [mech] jak pocínovat cu spirálu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Srpen 17 18:08:38 CEST 2015

Když je cínovací lázeň prošlá, tak stále cínuje, ale v té vyloučené
vrstvě cínu
jsou nějaké příměsi, které se špatně pájejí. Pokud to má sloužit jenom jako
ochrana a nemá se na to pájet, tak to nevadí. A ještě to GM rádo prodá
se slevou.

Ale ta vrstva chemického cínu je velmi tenká, a ani po dlouhém cínování
už pak
moc neroste. Navíc se mi zdá, že je trochu porézní. Soudím podle toho,
že jsem
takto udělanu cínovou vrstvu použil jako kovový resist, a místy se to lehce
proleptalo. Cínovací lázeň si míchám sám.

Takže by to chtělo galvanické pocínování, pak se dá vrstva udělat tlustá.

S tím žárovým cínováním (tedy asi s ponořením do roztaveného cínu) nevím,
aby výsledkem nebyl neforemný pokroucený předmět.

PL