Vrtaci kladivo, bylo:Re: Klimatizace otvor pres panel

M. Marusak m.marusak na volny.cz
Pondělí Srpen 17 18:16:37 CEST 2015

Dne 10.8.2015 13:28, "Ing. Libor Konečný" napsal(a):
> Ppodobne jsem odrovnal 2 (Asist sds mini) , prace vrtani korunkou s
> priklepem  do betonu a palene cihly (pouzivana 2-3 dny  v mesici) po
> pul roce KO. Na bezny barak asi staci. Ale tento typ nemam a z obrazku
> tezko posoudit jak kvalitne je to udelane uvnitr.
> Zavada: ten vzduchovy pistek uvnitr a ty prevody se proste
> "vytriskaji", ziskaji  vuli a pak uz to "neklepe", jen  vrta.
> Pro stroje mam rozvod vzdychu tak jsem nakoupil i pneumaticke veci,
> ktere jsou levnejsi a funguji dele.
> Nevyhoda je vireni prachu, coz pri rekonstrukci neni zase tak hrozne,
> [...]

Já měl taky levné kladivo, které obdobně po čase (3 roky příležitostného
používání) postupně přestalo klepat a jen vrtalo. A v jednom fóru jsem
se dočetl, že do těch levných věcí se dává ještě levnější mazivo a že je
to špatně. Tak jsem to zkontroloval pod takovou tou velkou plastovou
maticí nahoře. A skutečně, zatuhlé nalepené na vnitřním tělese. Co
nejvíc jsem toho tou dírou vydloubal a hadrem vytřel a namazal kvalitní
lithiovou vazelínou, co používám na auto. A opravdu - zase bušila a to
nejméně další dva roky.
Na tom původním fóru dokonce doporučovali vazelínu u levného nářadí
vyměnit ihned po koupi.

Martin M.