Slusny rotacni koder s tlacitkem

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Srpen 17 15:50:47 CEST 2015

>Inak, RC clen odporuca trebars aj Bourns vo svojej appnote ci co to je
>http://www.bourns.com/data/global/pdfs/Bourns_enc_sgnl_cond_technote.pdf
>Nie je tam dalsie vysvetlenie toho preco RC clen a nie len C, co by
>bolo jednoduchsie.

Ano, to vysvetlenie tam chyba. Ale mozu byt aj konstruovane inak ako tie
ALPSy, a tym padom ani keby tam bolo vysvetlenie, pre iny vyrobok to
nemusi byt adekvatne...

Dalej sa to tam uvadza ako alternativa k softwarovemu debouncingu, co je
este jednoduchsie ako len C. Ako som bol pisal, ani ja som povodne
nenasiel dovod tam akekolvek dalsie prvky davat, ta potreba sa ukazala len
casom. Znova, pre Bourns mozno ta potreba nikdy nenastane.

Ale aby sme sa vratili k uplne povodnej otazke - a napokon to aj ten Bourns
pise - bezproblemovejsie enkodery su tie opticke a magneticke; bohuzial,
cena je o rad az dva vyssia, a bohuzial, nie su to drogeriove prvky.

wek