Re: MECH: čištění jehličkových tiskáren

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Srpen 17 14:55:15 CEST 2015

 17.8.2015, 14:39:02

No tezko rict.  To bylo tak, ze nejmenovana cast rodine vetve, jeste
za bolsevika poridila sici stroj a k memu i prislusnou lahvicku oleje.
Dokud se stroj i olej pouzivaly vice mene pravidelne, bylo vse
v poradku. Ale pak doslo na nejakou delsi, odhadem 2 letou
prestavku a stroj totalne zmrtvel. Bohuzel, jakymsi nedopatrenim, jsem
se k problemu nachomytnul ja a stravil jednu sobotu cistenim totalne
zaschleho, nebo spis spolymerizovaneho oleje. Zajimave bylo, ze olej v
lahvicce vedle, zdal se byti normalnim. Posleze jsem kdesi narazil na
info, ze toto je bezna vlastnost zmineneho oleje, neb obsahuje z
nejakych duvodu (zvyseni povrchoveho napeti ???) jakesi pryskyricne
slozky, ktere maji toto na svedomi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz