Slusny rotacni koder s tlacitkem

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Srpen 17 14:48:42 CEST 2015

Eh.

Kondik priamo k vyvodom enkoderu som myslel tak, ze akoze bez dalsej
suciastky, v mojom pripade to bol ten odpor RC clena.

Ze bol enkoder na druhej strane plocheho vodica som pisal uz v
predpredoslom prispevku. Keby nebol na dlhych drotoch a neprejavilo by
sa rusenie, asi by som si neuvedomil ze tam tecu nepekne prudove
spicky a ze ten enkoder dostava na hubu. Proste by som tam praskol dva
kondiky a vystarane.

Inak, RC clen odporuca trebars aj Bourns vo svojej appnote ci co to je
http://www.bourns.com/data/global/pdfs/Bourns_enc_sgnl_cond_technote.pdf
Nie je tam dalsie vysvetlenie toho preco RC clen a nie len C, co by
bolo jednoduchsie.

Dňa 17. augusta 2015, 14:14, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: