Re: MECH: čištění jehličkových tiskáren

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Srpen 17 13:25:14 CEST 2015

 17.8.2015, 13:20:31

S olejem na sici stroje opatrne. Mel (ma) tendenci, casem se
promenovat v pomerne kvalitni fixacni tmel.
Nevim, zda to plati i pro soucastnou produkci, neb se podobne
pojmenovanym flastickam, po predchozich zkusenostech vyhybam
jak cert svecene vode.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz