mech: chemie na zajisteni sroubku M3 / mosaz sloupek ?

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Neděle Srpen 16 10:45:39 CEST 2015

dobry den.
potrebuji zajistit trvale M3 pozink sroubek s mosaznym sloupkem.
je to soucast panelu se samolepkou kde pri povoleni uz neni pristup k hlave srobku.
zkusil jsem z domacich zasob loctite 222(hustsi) a 290(ridky) , ale k fixaci proste nedojde.
v tech. listu je i graf pro tuhnuti s mosazi, ale nejak to nefunguje.
peclive jsem sroubek i sloupek vycistil, kapnul bazmek a lehce natocil cca 6mm zavitu a
po hodine to slo stejne v pohode rozebrat.
neco je spatne nebo jinak ?
diky za pripadne info, nebo doporuceni jine chemie.
tomik.