Slusny rotacni koder s tlacitkem

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Sobota Srpen 15 23:20:35 CEST 2015

Ja pouzivam enkodery od ALPS, su k dostaniu trebars v sos.sk
Zapajam to tak, ze k enkoderu ide iba pull-up, za nim je
dolnopriepustny RC filter (nikdy nie kondik priamo k vyvodom!) pre
odfiltrovanie velkeho bordelu, za tym invertor z 74HC14 a to ide na IO
pin MCU. V nom bezi interrupt od timera (perioda radovo stovky
mikrosekund) v ktorom sa ocuchavaju IO piny a spusta stavovy stroj
riesiaci zmeny na nich (ziadny externy interrupt) a softwarovy
debouncing.