Slusny rotacni koder s tlacitkem

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Sobota Srpen 15 21:49:45 CEST 2015

tady je to i s aplikací

http://forum.arduino.cc/index.php?topic=275248.0

upozorňuj, že umí být i "bezlimitu"

nominimum a nomaximum (viz zdrojáky knihovny)

----- Původní zpráva -----
Od: "Jaroslav Lukesh" <lukesh na seznam.cz>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 15. srpna 2015 0:40
Předmět: Re: Slusny rotacni koder s tlacitkem

na Ali EC12 a podvěsit kondama, bourns tam doporučuje RC články 10k+10n při
10k pullup. Mě stačí ty kondy, dobrou arduinní knihovnu (quadrature) jsem
nějakou dobu hledal, funguje mi na rozdíl od ostatních perfektně. Nenašel
jsem ji samostatně, byla u nějakého jinak úplně idiotského projektu na
výpočet odporu k ledkám se dvěma enkodérama.