hwKlimatizace -vcera bylo pozde

Sobota Srpen 15 12:46:15 CEST 2015

Chlazení podlahou je omezené tím, že teplota podlahy nesmí klesnout pod
kondenzační teplotu, ale používá se to. Stiebel Eltron dává na podlahu
čidla, nevím jestli jen teplotní, nebo i na vlhkost.
Tady http://www.topeni-chlazeni.cz/ jsem někde viděl, že snad snižují
teplotu jen o 4 stupně - takže nejspíš nic neměří a dělají si rezervu.
Takové chlazení je potřeba dělat velkoplošně, takže optimálně stropem a
použitelná je i podlaha. Kamarád to zkoušel s radiátory, ale neobrátil
směr cirkulace vody. Spodek radiátorů byl studený, pod radiátory
loužičky a nic to nevychladilo.
Pokud chladíte klimatizací, předpokládám že tam se s kondenzací na
výměníku počítá a někam se to odvádí (klimatizaci nemám).
Anděl