hwKlimatizace -vcera bylo pozde

Sobota Srpen 15 10:31:03 CEST 2015

Možná by se dal trubkový výměník koupit u pana Stuchlíka
http://www.tepelna-cerpadla-spirala.cz/
ale asi bude zbytečně velký. Nejmenší výkon jeho TČ je 7 KW. Cu trubky
jsou ve svazku v Cu vlnovci, uvnitř trubek (na straně chladiva) je
povrch zvětšený připájenou spirálou z drátu. Ale chlazení TČ vodou ze
studně v letním období mi přijde jako takové polovičaté řešení. Kdyby
jste měl podlahové topení, stačí přidat výměník (nějaký malý deskový) a
čerpadlo a můžete barák chladit pasivně přímo bez TČ.
Anděl