hwKlimatizace -vcera bylo pozde

Lubor Otta butan na centrum.cz
Sobota Srpen 15 07:21:10 CEST 2015

Dík za odpověď, ten tlak je moc velký na to abych nějaký výměník z
trubek pájel na tvrdo, jedině mně napadá část toho lamelového zaplavit
vodou. Ale s ohledem na jímání chladiva, jak píšete, zaplavit spodních 5
cm nebude to pravé, ale budu uvažovat dál. Ventilátor bych vyřadil. Pro
sporadické použití v zimě chci lamelový výměník zachovat. Ohřátá voda by
šla přepadem do zahrady jako závlaha.
Lubor