200W odpor , asi vyroba?

Pátek Srpen 14 12:38:35 CEST 2015

Když to chcete bezindukční, opravdu bych doporučoval ten pásek namotat
na kus slídy, dát z každé strany další slídovou destičku a sevřít mezi
dva chladičové profily. Proudové zatížení zvolit takové, aby ten konec
co jde ke svorce, ve vzduchu neuhořel. Kanthal snáší velkou teplotu, na
těch 200W by to mělo být v pohodě při rozumných rozměrech. I ta slída
snese hodně.
Anděl