200W odpor , asi vyroba?

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 13 14:02:45 CEST 2015

 13.8.2015, 13:58:34

Mohu se mylit, neb to neumim spocitat a ni v realu jsem nic podobneho
nikdy nemeril, ale odhaduji, ze indukcnost vaseho reseni bude o jeden
az 2 rady vetsi, nez vad odhad.
Pokud bych resil podobny problem, sel bych cestou paralelniho razeni
malych, napr. 1W rezistoru.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz