200W odpor , asi vyroba?

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Čtvrtek Srpen 13 14:01:51 CEST 2015

Myslim, ze toto je cele uplne zle. 20 Ohm, z dratu, ktory ma odpor 55Ohm
na meter. To sa bude na 40 centimetroch dratu hrubeho 0.1mm uvolnovat
200W. Take zariadenia sa uz vyrabaju, vola sa to ziarovka...
Pre tenke draty sa pouziva odhad 10nH/cm, ked to bude zmotane do cievky
tak este viac.

Preco si to nekupite v nejakom vypredaji, napriklad u pana Galuszku?