Windows 7, 8.1, 10 - jak na upgrade a downgrade

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Srpen 13 10:28:14 CEST 2015

Ked si otvorite tablet, najdete v nom bateriu, displej a malu dosticku.
Ziaden vetrak, ziaden chladic, ziaden hlinik. Da sa na tom pracovat, hrat aj internetovat
Takze ja uz tuzobne ocakavam dobu, ked ma nebude zaujimat kolko vetrakov je v skrinke,
ci mi vojde pod stol a ci tam dal vyrobca wind tube., kolko modulov ram sa da osadit a ci bude
stacit 200 alebo 1000W zdroj. Ostatne moj prvy PC - didaktik tak vypadal a fungoval :)

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Šerých Jakub
Sent: Thursday, August 13, 2015 10:16 AM
To: HW-news
Subject: RE: Windows 7, 8.1, 10 - jak na upgrade a downgrade

Nechápu proč. Značkové počítače jsou oproti skládankám opravdu značný rozdíl. Za tímto výrokem stojí moje zkušenost s Delly v počtu už cca 300 kusů o které se u nás ve škole starám. Z toho opravdu reklamovat (2 výjezdy technika a nakonec výměna stroje) jsme museli 1 slovy jeden. Nejstarším strojům už dnes bude kolem 10 let a stále ještě dělají svoji práci (na různé experimentální a laboratorní linuxové servery svým výkonem bohatě stačí).
Achillovou patou jsou samozřejmě zdroje. Za tu dobu jich v tom počtu strojů odešlo cca 15 (samozřejmě s bezproblémovou výměnou NBD (pošlete mail nebo zavoláte na servisní linku a druhý den přijede kurýr s novým zdrojem) :-))) S tří až pětiletým NBD servisem/zárukou tyto stroje kupujeme za ceny stejné, někdy i malinko nižší než by měla neznačková sestava úplně stejných parametrů jen se standardní dvouletou zárukou danou zákonem a bez servisu.
A vnitřní uspořádání je skutečně o něčem jiném než když otevřete krabici noname skládanky. U konstrukce těchhle strojů totiž někdo přemýšlel.

Vlastně chápu, proč Vás to pousmálo. Mě to taky už mnoho let pousmívá. O těch strojích co se týká závad HW vpodstatě nevím. :-))

Jakub Šerých