Windows 7, 8.1, 10 - jak na upgrade a downgrade

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Srpen 12 18:27:59 CEST 2015

Ono to je tezke...v praci jsme delali jak na skladackach tak posledni
dobou na znackovych stanicich a musim zodpovedne prohlasit, ze to je
opravdu rozdil - jak promyslenost konstrukce celeho PC tak otazka
spolehlivosti.
Je tam teda opravdu specialni skoro vsechno, ale ma to svoje duvody -
treba vedeni dat. kabelazi nebo rozvadeci napajeci mustky - na druhou
stranu kdyz si takove PC kupujete za ty prachy (a mate na nej) tak neni
duvod si pak do nej neco extra pridavat. Dusledkem promyslene konstrukce
je treba to, ze je nadupana i7 prakticky neslysitelna a neskutecne malo
basti.
Dalsi vec je otazka spolehlivosti - nepamatuji si, ze by nam na
znackovych stanicich neco odeslo (pokud nepocitam ted na poslednich
HPckach disky - zrejme vadna serie 1TB Seagatu - coz je ale komponenta,
kterou vyrobce nema sanci ovlivnit). Jak na Compaqu, tak Dellu a ted HP
to byly masiny, o kterych proste nevite a jsou opravdu odladene.

RV