Windows 7, 8.1, 10 - jak na upgrade a downgrade

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Srpen 12 16:43:06 CEST 2015

Kdybych to měl vyargumentovat a případně ohájit u soudu, tak bych to asi
nedokázal. Prostě jsme si s tím W8.1 nepadli do oka.

Možná by se to dalo přiohnout a poladit tak, že by to ve finále vyhovovalo.
Ale to bych dělal jen když bych musel, když by to prostě nešlo jinak.
Ale tady prostě je jiná, pro mě výrazně příjemnější, možnost.

Zákazník těch pár peněz navíc unese, navíc na tom budou dělat lidi, kteří
novinky moc nemilují (konstruktéři v CADu). S těmi W7 to bude asi nejvíc
"kontinuální" se současným stavem, tj. z WXP.

Už se kolem toho nechci moc motat, ale ještě stručná poznámka. Ty W10 mě
opravdu nadzvedly, je to velký bratr jako vymalovaný. A díky podobnosti jsem
měl z těch W8.1 pocit (možná nepodložený), že je to "malý bratr velkého
bratra".
Ale uznávám, že je to jen pocit. Tak, jako když vám někdo přijde sympaticky
a někdo ne, někdo důvěryhodný a někdo ne, ale exaktně zdůvodnit to neumíte.

PL