Windows 7, 8.1, 10 - jak na upgrade a downgrade

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Srpen 12 11:24:48 CEST 2015

Ne. Na NB netusim. Pokud vim, tak funguji drivery i z W7. Nicmene kolega
stejne nema jinou moznost (bez doplaceni licence) nez nechat W8 a nebo
prejit na W10 a pokud bych se mel rozhodovat mezi tema dvema tak W10.

Problemu muze nastat tak jako tak kdekoliv. Mimochodem vy to
garantujete, ze ty problemy budou (aspon jste to tak napsal)?

RV