Windows 7, 8.1, 10 - jak na upgrade a downgrade

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Středa Srpen 12 10:28:39 CEST 2015

"naprosto bezproblemove" snad jen krome zaspani Intelu s jeho drivery na GMA
(zbyvajici vyrobci grafik nezaspali). Intel "vypustil" jiz nekolik terminu,
kdy drivery budou (posledni 5/8/15), ale zatim nic. W10 sice jedou i bez
nich, ale jsou vhodne jen pro nenarocne uzivatele, kteri nepozaduji
sviznejsi (rozumej: beznou) odezvu GUI (nebo nepouzivaji programy, ktere
potrebuji graficky driver - treba s OpenGL). Osobne provozuji W10 na
nekolika strojich a s vyjimkou zmineneho chybejiciho driveru na GMA jsem
temer uchvacen tim, ze W10 mi prijdou pouzitelne, svizne a vubec pocitove
kvalitnejsi nez vsechny verze po WINXP. JM

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Admin HWnews
Sent: Wednesday, August 12, 2015 10:07 AM
To: HW-news
Subject: Re: Windows 7, 8.1, 10 - jak na upgrade a downgrade

No v mem okoli prechazelo velmi mnoho lidi a i ja jsem presel s obema NB na
W10 a co se tyka ovladacu naprosto bez problemu.

Jinak ackoli jsem velky priznivec W7, ktere se mi zdaji velmi dobre a naopak
naprosto silim z W8 (mame to rozhrani i na serverech W2012, kde je to
naprosta tragedie), tak W10 mi prijdou naprosto bezproblemove a nikomu
nemuze delat problem prejit z W7 na W10 - navic mi opravdu prijdou
rychlejsi.

RV