Windows 7, 8.1, 10 - jak na upgrade a downgrade

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Srpen 12 02:02:18 CEST 2015

Díky za info.
Teď jste mě ale zase vykolejil. Už jsem tak pěkně přesvědčený buď někde
sehnat licenci na W7
nebo rovnou skočit na čistou instalaci W10, a Vy mi to takhle zboříte.

Moc se mi nechce do té odinstalace kurvítek, raději bych novou čistou
instalaci. Windows
mají pěkný zvyk při odinstalaci něčeho tam nechat po sobě bordel.
Ale s tou čistou instalací W8.1 je to prý snad zase tak, že musím
nainstalovat W8 (protože jen
to mi dovolí licenční číslo v BIOSu) a pak udělat upgrade na W8.1.
Tak pokud je upgrade z W8 na W8.1 automatický a zdarma, tak proč sakra
Microsoft nenechal
jedno číslo pro oba systémy, aby se to nemuselo dělat nadvakrát?

Docela mě udivuje, že W10 mají takové problémy s drivery. To MS zase
vymyslel nějaký nový
driverový mód, že musí psát drivery znovu?

PL