Re: OT: zmatek v kódování tabulky MySQL

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Úterý Srpen 11 10:21:15 CEST 2015

Zdravim,

jj, presne tak. udelat si 'tabulku' jaky znak (neprehledny dvouznak)
zamenit za jiny (citelny)

problem je v tom, ze ty vyexportovana data jsou jakymsi 'mixem' UTF8 a
toho puvodnoho kodovani, 'zkonvertovane' do UTF8. Takze to nejde tak
jednoduse preklopit nazad (vzdy se neco posaha)

mozna existuje jednodussi zpusob (nejaky zazracni trojhmat, nebo
doublecklick ...) ale ja ho bohuzel neznam (a hral jsem si s tim onoho
casu docela dost).

   Sam