Re: OT: zmatek v kódování tabulky MySQL

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Úterý Srpen 11 08:44:37 CEST 2015

Zdravim,

kdysi jsem si pro jeden takovy pripad psal makro do editoru (tusim to
byl ultraedit): nastesti sada ceskych (a slovenskych) znaku neni
nekonecna, takze jsem kazdemu 'hausnumero' znaku priradil prislusny znak
v kodovani UTF8.

bylo to tedy prace docela 'vyzivna', ale nakonec se mi vyplatila. v
prubehu roku jsem nakonec takto zkonvertovaval hromadu dat.

:)

   Sam