OT: Vrtaci kladivo, bylo:Re: Klimatizace otvor pres panel

Tom Meinlschmidt hw na meinlschmidt.org
Pondělí Srpen 10 19:40:25 CEST 2015

No, myslel jsem to s tim kladivem. Vrtacka je jina kategorie, to se vyplati koupit treba tu zelenou boschu, co sveho udelala dost, a
do betonu (s dobrym vrtakem) jak do masla.

tm