Klimatizace otvor pres panel

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Pondělí Srpen 10 13:39:16 CEST 2015

Zdravim
S betonem jsem si uzil nescetne krat pri instalacich Wi-Fi.
Ty panely jsou opravdu dost kvalitni a pri najeti do zeleza se trapi a
muze dojit i k odlomeni platku a zniceni vrtaku
Me se osveddcil  zpusob kdy predvrtam cca 8 mm vrtakem do betonu, hrot
brousim bruskou na tvrdokov.
Pote kdy je vodici dira hotova, vrtam  jadrovym vrtakem, mam 60 mm az
100mm , jeden jsem kupoval kolem 800Kc.
Obcas se musi naostrit.
U tech vetsich prumeru a v betonu nejsou vhodne hobby veci, vetsinou na
dvou dirach prestava fungovat priklep ;-)
Ale v pujcovne pujci poradne HIlti za 300Kc /den.
Kazdopadne to s temi tvrdokovovymi hroty se pri najeti do zeleza hodne tupi.

Zkousel jsem takove plechove korunky cca 35 mm, jde to paradne a
prebrousi to i armovaci drat, muze se vrtat bez priklepu,  chladim s
prestavkama vodou , nevyhoda je mala rychlost vrtani, jadro se pak musi
jeste vydolovat.
Musi se drzet smer, jink se to zabrzdi a pretahovat se s kroutakem
vrtacky je narocne.

LK