Vrtaci kladivo, bylo:Re: Klimatizace otvor pres panel

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Srpen 10 13:37:24 CEST 2015

Já mám vrtací kladivo z nabídky Lidl z loňska ( oproti obrázku je
zelené) a opravdu to funguje. Dá se s tím rozbít i velký kompaktní
kámen v zemi. Životnost nevím, zatím jsem s tím pracoval asi 5 hodin
celkem.