OT: Vrtaci kladivo, bylo:Re: Klimatizace otvor pres panel

iko iko.ikoon na gmail.com
Pondělí Srpen 10 13:35:08 CEST 2015

Mam nieco podobne, trochu mensie Parkside (tento model
http://www.spechato.cz/inzeraty/Vrtaci-a-sekaci-kladivo-Parkside-PBH-1050-A1-2HEy.html),
kupil som ho v akcii zlacnene za 35 eur. Je slabsi, ma tusim uder len
3J. Pomohol mi velmi, male dlazdice 10x10 v cemente, majzlom rucne by
som to robil mesiac, s tymto za den hotove + dalsie prace na dome,
buracky priecky tehlovej atd...

Celkovo spokojnost, za tu cenu aj keby nevydrzala, ale funguje stale ako
ma. Akorat som ten jeden majzel som zodral, tak som za par penazi kupil
novy.

--
iko

Táto správa neobsahuje vírusy, pretože nepoužívam MS Windows.