OT: Vrtaci kladivo, bylo:Re: Klimatizace otvor pres panel

Stanislav Svoboda 7009 na seznam.cz
Pondělí Srpen 10 13:30:46 CEST 2015

Dobry den,

s nejakym Asistem jsem toho uz docela dost vyboural (i s pistkem pneumatiky
skoro nasucho) a jedine, co mi vadi a co doporucuju vyzkouset na tom
Parksidu, jestli ma aretovane vreteno pri sekani, protoze je docela
neprijemne, kdyz se plochy sekac otaci jak se mu zachce. Jinak stroje z
Lidlu - pohoda za tu cenu.

Stanislav Svoboda

---------- Původní zpráva ----------
Od: Marek Sembol <hwm.land na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 10. 8. 2015 11:56:39
Předmět: OT: Vrtaci kladivo, bylo:Re: Klimatizace otvor pres panel

"

Byl se nekdo z ctene konve podivat v lidlu na http://www.lidl.cz/cs/nabidka.
htm?action=showDetail&id=34254
(http://www.lidl.cz/cs/nabidka.htm?action=showDetail&id=34254) ?
Myslite, ze odvede svou praci, nebo je lepe se mu vyhnout a poohlednout se
po necem jinem? (prilezitostne pouziti, zadna systematicka prace)

Diky za nazory

Marek

(mailto:David.Obdrzalek na mff.cuni.cz)>:
"Pro menší průměry (tak do 20mm asi i víc ale to já jsem nepotřeboval) stačí
běžné
vrtací kladivo a vrták do betonu. Dělají se i dost dlouhé, vrtal jsem
obvodovou zed
v paneláku a s vrtacím kladivem to šlo samo jak po másle. Naopak dokud jsem
ho
předtím neměl, byla to s příklepovou vrtačkou bída, což je ostatně pořád v
domě
slyšet - příklepovka ječí a ječí a ječí, vrtač sebe i vrtačku trápí dlouho;
vrtací
kladivo má zvuk hloubš a je to krátké, díra se vyvrtá hned. Takže bych
rozhodně
neřekl "uplně normální vrtačku" ale "uplně normální pneumatické vrtací
kladivo" (jež
sice může vypadat jako vrtačka, ale vrtačka to fakt není, rozdíl jasně
cítíte).

"