OT: Vrtaci kladivo, bylo:Re: Klimatizace otvor pres panel

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Srpen 10 13:03:38 CEST 2015

 10.8.2015, 12:56:52

Myslim ze tu neni nikdo takovy, aby od pouheho podivani spolehlive
posoudil kvalitu toho ci onoho strojku. ;-)
Ja osobne, mam z lidlu nejake strojky na drevo (mafl, hoblik, pas.
bruska) a pro obcasnou praci v zakladnim rezimu to je celkem
pouzitelne. IMHO, je to o poznani lepsi, nez s jinymi low-cost
produkty z jinych supermarketu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz