Vrtaci kladivo, bylo:Re: Klimatizace otvor pres panel

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Srpen 10 12:18:44 CEST 2015

Sice jsem ho neviděl, ale rozhodně bych se toho nebál a kdybych ho potřeboval, určitě bych do něj šel. Kdysi jsem koupil za podobnou cenu nějaký absolutní noname v Globusu a v tvrdém panelákovém betonu odvedl neuvěřitelnou práci. Sice mu odešlo cosi v rychloupínací hlavě, takže vrtáky tam nedrží, ale funguje dodnes a k občasnému vyvrtání díry do panelu je i s touto závadou naprosto k nezaplacení. Vzhledem k tomu, že kvalita takových věcí v Lidlu bývá vždy velmi dobrá, nebál bych se.

Jakub Šerých

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Marek Sembol
Sent: Monday, August 10, 2015 11:57 AM
To: HW-news
Subject: OT: Vrtaci kladivo, bylo:Re: Klimatizace otvor pres panel

Byl se nekdo z ctene konve podivat v lidlu na http://www.lidl.cz/cs/nabidka.htm?action=showDetail&id=34254 ?
Myslite, ze odvede svou praci, nebo je lepe se mu vyhnout a poohlednout se po necem jinem? (prilezitostne pouziti, zadna systematicka prace)
Diky za nazory
Marek

Pro menší průměry (tak do 20mm asi i víc ale to já jsem nepotřeboval) stačí běžné
vrtací kladivo a vrták do betonu. Dělají se i dost dlouhé, vrtal jsem obvodovou zed
v paneláku a s vrtacím kladivem to šlo samo jak po másle. Naopak dokud jsem ho
předtím neměl, byla to s příklepovou vrtačkou bída, což je ostatně pořád v domě
slyšet - příklepovka ječí a ječí a ječí, vrtač sebe i vrtačku trápí dlouho; vrtací
kladivo má zvuk hloubš a je to krátké, díra se vyvrtá hned. Takže bych rozhodně
neřekl "uplně normální vrtačku" ale "uplně normální pneumatické vrtací kladivo" (jež
sice může vypadat jako vrtačka, ale vrtačka to fakt není, rozdíl jasně cítíte).