Klimatizace otvor pres panel

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pondělí Srpen 10 06:14:40 CEST 2015

U bytu bude problém i s prachem z vrtání. Vrtal jsem díru pro digestoř,
sice v cihle ale nechtěl jsem zaprášit místnost. Tak jsem to udělal tak, že
uvnitř jsem si namaloval kolečko o průměru 130mm, po obvodu za spolupráce
vysavače jsem navrtal dírky cca 6mm, střed jsem provrtal 50cm dlouhým
vrtákem skrz. Pak jsem vzal nějakou širší desku a přišrouboval jsem ji přes
ten budoucí otvor. Následně se vrtalo z druhé strany kladivem, prach se z
venku nakonec vysál a až pak se sundala deska v místnosti.
Jinak u polystyrénu bude možná lepší vyříznout v něm otvor větší nějakou
korunkovou pilkou, ale s pěkným okrajem až na panel a v něm až pak vrtat
vrtákem. Přesah se pak vyplní pěnou a přetáhne omítkou.
K.