RE: Odpověď: internet v Chorvatsku

konference na ei.cz konference na ei.cz
Neděle Srpen 9 10:24:40 CEST 2015

Trochu to poopravim

Ten BonBon na trech benzinkach od Zahrebu jako kartu nemeli, ale nabit ji umeli.

Koupil jsem za cca 200Kc 3GB kartu TELE2, ale ještě jsem ji nerozbalil.

Na privatu mam wifi internet, takze není třeba.

Z rozpaleneho SEVIDu zdravi

Galuszka Jan

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of petr.lupinek na synthesia.cz
Sent: Wednesday, July 29, 2015 2:06 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Odpověď: internet v Chorvatsku

Ahoj,

včera jsem se vrátil, takže čerstvě (letos varianta 3, spoustu let předtím varianta 1) :-)

Je několik možností:

1) T-Mobile SIM - internet na den za 10Kn (ta se dá koupit snad jen ve firemní prodejně..)
2) T-Mobile SIM - 7 dní neomezeně s podporou LTE za 85 Kn (11€), dá se koupit kdekoliv na pumpe
3) BonBon SIM - je prázdninová akce 5GB (s LTE) dat za 45 Kn

"Bon" na dobití se dá koupit taky úplně všude, benziny, samošky, ale bacha, mají 10% navýšení.. takže kredit 40Kn stojí 44Kn (nějaký desátek na podporu operátora..nebo koho..)

Tak hodně štěstí

S pozdravem

PL.