hwKlimatizace -vcera bylo pozde

jurp jurp na volny.cz
Sobota Srpen 8 21:33:12 CEST 2015

Spravne a pravne souhlas SVJ, BD, nebo majitele objektu pro zasah
na plasti budovy. Zbytek dle stanov nebo mistnich pravidel.
Ja to mel jednodussi, protoze kdyz se u nas vyzdivaly vložky pod a
mezi okny, tak jsem si tam preventivne nechal zazdit novodurovou trubku
pro protazeni trubek. Venkovni jednotka mi stoji na silentblocich na
balkone, takze jsem v podstate zadny zasah do obvodoveho plaste vlastne
nedelal. Jinak o ulici vedle nas, se na jednom balkone taky objevila
klima. Takze v nasi ctvrti jsou to min. 2 ks.

JURP

---