Re: Magnetodynamická přenoska

Aleš Zíka ales.zika na gmail.com
Sobota Srpen 8 20:19:03 CEST 2015

	Díky, základní principy znám, ale jde mi právě o ty konstrukční detaily.
	Jehla vede do něčeho, co vypadá jako černá guma s kulatou dírkou, co je
dál, těžko říct. Na druhou stranu, pokud by měl být magnet až někde za
tou "gumou", tak ta by chvění asi dost tlumila.
	K závadě podle dcery došlo tak, že dohrála desku a když pustila další,
tak hrála hrozně potichu a přeskakovala. Vyndal jsem hlavu přenosky a
jehla byla zalomená skoro do pravého úhlu a při pokusu ji narovnat
samozřejmě praskla úplně. Asi s ní brnkla o okraj desky, možná už byla
nalomená od dřív.

	Asi počkám až dorazí nová jehla a uvidím. Jen jsem myslel, že kdybych
věděl, že je vadná vložka (co se na tom ale může rozbít, odpor má v
pořádku, praštit s ní silou nemůžete, dokud jí nesundáte z přenosky),
tak bych ji hned přiobjednal a ušetřil čas a jedno poštovné.

	AZ