tlakované telekomunikační kabely

Lubor Otta butan na centrum.cz
Sobota Srpen 8 19:43:33 CEST 2015

No ani plasty nejsou vždy odolné proti vodě, a to foukání si asi zaslouží.
Já jsem si kdysi zjednodušil práci, a do drážky v omítce jsem natáhl 3
obyčejné ranžírovací páry, a zasádroval je.
Bylo to v přízemí budovy se špatnou izolací, ta omítka byla sanační.
A po 5-ti letech začaly ty dráty vykazovat svod, že vyvěšovaly linku.
Lubor