hwKlimatizace -vcera bylo pozde

Sobota Srpen 8 17:10:50 CEST 2015

To bude za den ;-)
Ja mam takovou tu beznou sadu za cca 8 tisic a prikon na topeni to ma
1-1,2kW, topi to slusne a chlazeni jsem zkousel jen experimentalne -
lepsi je vzit kolo, vyjet na Jested a na Planich nebo u Samalu si dat
jedno orosene, v lese nevadi jakekoli teplo ;-)
Nakonec doma jsou stejne furt otevreny dvere, protoze psi couraji sem a
tam a hledaji, kde to prezijou ;-)