hwKlimatizace -vcera bylo pozde

jurp jurp na volny.cz
Sobota Srpen 8 13:58:34 CEST 2015

Vy to instalujete do haly? To bude 6kW jednotka?
Bezne prikony jednotek pri chlazeni:
~2.6kW odber cca 0.95-1kW
~3.5kW odber cca 1.1-1.2kW
~5.3kW odber cca 1.6-1.7kW

Panelakovy obyvak ~62m3, nezatepleny barak, posledni patro se
zateplenou strechou. Na stenu s okny sviti slunce od rana do vecera
a roba furt lozi na balkon pro pradlo a nezavira dvere. V mistnosti
televize a moje PC.
Jednotka 2.6kW, pozadovana teplota pod stropem 28stC,
v mistnosti ~26stC.
Spotrebu v tuto chvili odhaduji podle cyklovani na 15kWh.
Hodne ukaze vecer a noc.

Kdyz, tak zitra po obede muzu poslat presne cislo za 24h,
az odectu elektromer.

JURP