hwKlimatizace -vcera bylo pozde

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Srpen 8 13:40:57 CEST 2015

On Sat, 8 Aug 2015, Aleš Filip wrote:

> Dobrý den,
>
> Také jsem o tom přemýšlel, a nějak mě odradila spotřeba té jednotky. Píšou
> okolo 1,9kW. I kdyby to běželo 24hodin 50/50, tak mi to vychází nějakých
> 60Kč/den.
>
> Máte někdo zkušenost, kolik to opravdu spotřebuje za 24hodin provozu v
> dnešních vedrech pro obývák cca 50m3 v zatepleném paneláku?

To jsou dost zbytecne obavy, respektive spotreba se odviji od tepla ktere
je treba dostat ven.

Ja mam v mistnosti klimu 2kW (nebo 2.5?) a kdyz sepne kompresor wattmetr
ukazuje asi 650W a postupne to leze nahoru jak stlacuje chladivo, nekde
kolem 750W vypina. Pracovni cyklus ted pri 36stC je asi 1/3 a bezi to
od poledne do pulnoci. Takze necele 3kWh denne na mistnost v nejhorsich
vedrech. Mozna min protoze vecer je ten pracovni cyklus kratsi.

Vzhledem k porizovaci cene a praci s instalaci je to dost zanedbatelna
polozka, zvlast kdyz mi to bezi jen par dni v roce.