hwKlimatizace -vcera bylo pozde

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Sobota Srpen 8 12:02:03 CEST 2015

Dobrý den,

Také jsem o tom přemýšlel, a nějak mě odradila spotřeba té jednotky.
Píšou okolo 1,9kW. I kdyby to běželo 24hodin 50/50, tak mi to vychází
nějakých 60Kč/den.

Máte někdo zkušenost, kolik to opravdu spotřebuje za 24hodin provozu v
dnešních vedrech pro obývák cca 50m3 v zatepleném paneláku?

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora