jak rozdelat baterku z notasu a neznicit ji ?

Pátek Srpen 7 15:03:25 CEST 2015

Ja mam dobrou zkusenost s baterkama koupenyma na www.c-baterie.cz, zkuste se podivat
tam, jestli by ji nemeli, a pokud ne, zkuste jim napsat mail.

Neni to sice odpoved, jak se dostat dovnitr baterky (sam jsem se kdysi pokousel do
jedne z Dellu dostat a neslo mi to), ale treba se to bude hodit.

D.O.