jak rozdelat baterku z notasu a neznicit ji ?

Pátek Srpen 7 09:28:23 CEST 2015

Dne 7. srpna 2015 9:19 Kubat Tomas <tomas.kubat na comap.cz> napsal(a):

> na ebay nekde v cine jsem nasel za 2000,- ale nemam zkusenost s nakupem.

Baterii do Dell latitude D600 jsem koupil na dealextreme před 2,5 lety a
šlape pořád. Stála tehdy 28 dolarů, výdrž dnes tak hodina, hodina a půl,
silně to závisí na podsvícení displeje. Pokud vím, problém u oprav
notebookových baterek nejsou články, ale nějaká chytrá elektronika, potažmo
kurvítko, které prostě po čase řekne "baterka kaput, běž si koupit novou".
Takže jenom výměna článků nestačí.

Nebo to svěřit nějaké firmě, co se zabývá repasemi baterií, třeba by to
kurvítko uměli resetovat.

P.K.