OT: reklama na serveru

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Čtvrtek Srpen 6 16:07:44 CEST 2015

Zdravim,

Navazat na cookies (a session) by bylo efektnejsi do momentu povinneho
otravovani uzivatele hlaskou o ukladani coockies na jeho stroji.

Nechapu - podle mne je uplne normalni, ze si stranka kolaciky uklada -
proc je to jeste potreba potvrzovat uzivatelem? (ale to je OT jina vec)

:)

   Sam

On 06.08.2015 15:08, Kosta wrote:
> [...]
>>> 2) Zobrazily se reklamy.
>>> 3) Na jednu z nich jsem kliknul.
>>> 4) Kliknul jsem na strance na nejaky odkaz.
>>> 5) Na dalsi strance byly porad reklamy.
>>> 6) Zapnul jsem znovu AdBlock.