Mikrovlnka nehreje - vykonovy odpor

Petr King petr.king na atlas.cz
Středa Srpen 5 16:34:56 CEST 2015

Jezisi, clovek vleze na forum plne elektroniku, aby se mu dostala
takovahle zhovadila rada? :-))))
Ne, vazne, po tehle zkusenosti uz bych do starsi nesel, ty penize mam,
jen mi prijde zvrhle, zrecyklovat x kilo zeleza a plastu jen kvuli
odporu za 5Kc. A tenhle pristup, kdy se vyhazuji veci jen proto, ze se
da za 3 stovky koupit nova, mne docela vytaci. Diky tomuhle pristupu se
dneska ve velkem produkuji smejdy a clovek uz skoro nemuze koupit
poradnou vec, i kdyby byl ochotny za ni priplatit. Ale to je uz OT,
nechci zacinat politickou debatu, resim JEN spaleny odpor ,-)

P.