Mikrovlnka nehreje - vykonovy odpor

Petr King petr.king na atlas.cz
Středa Srpen 5 16:19:27 CEST 2015

Kdyby byla v (_!_) dioda, nebo magnetron, vyhodilo by to spise VN
pojistku, ne? Ta je v poradku. Misto toho hori odpor na primarni strane
(pokud to chapu spravne). Nemam odvahu ho zkratnout a zapnout to, dokud
mi nekdo nepotvrdi, ze tam je opravdu jen jako softstart a nebudou
oblacky dymu :-)

Podle ohnuteho plastu se uz nekdo vrtal kolem VN pojistky a prijde mi,
ze na tech plastovych packach, co spinaji spinace dveri, jsou nejake
maluvky fixem, mozna uz to nekdo zkousel lecit, treba byla prdla VN
pojistka a nekdo to dal tocil, az praskl odpor. Vymenil jen VN pojistku,
netopilo to, tak to odnesl do bazaru... ? Ale to je jen spekulace, mam
celkem bujnou fantazii :-)

Diky za kazdy tip, jak to odzkouset.
P.S. mikrovlnka ma 700W, to neni tak malo, aby za 5 minut neohrala hrnek
vody, ne? Za 5 minut bylo jidlo z ni jenom vlazne, prijde mi, ze ho
ovlazila spis ta zarovka, nez magnetron.

P.