Re: OT: spam v poště

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Středa Srpen 5 14:46:20 CEST 2015

no ja jsem z toho uz na nervy.... treti den mi to chodi. tak 200 za den ...
vzdycky tak 50ti kusova varka behem par minut ... ja nevim co je to za
debily ty spameri ... kdyby poslali jeden, tak by treba nekoho nachytali,
ale kdyz mi prijde 200 pi*ovin tak bych musel byt opravdu ultra debil aby
me to netrklo ze je to neco nekaleho ...

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz