Re: Spojení dvou ATX zdrojů z DC

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Úterý Srpen 4 16:34:27 CEST 2015

Zdravim,
pozadavek na dc 12v mi utekl.

Nicmene s tim picopsu nejspis budete potrebovat stabilizovanych 12v, ty jdou podle meho nazoru primo do cpu s tim picopsu nic nedela. Cili nejaky backboost a zase 70-90% kapacity. Nebo si projdete na desce kam ty napajeni vedeou a jake tam jsou
kondy, chipy a pote treba pujde rovnou z acu.

Muj odhad je, ze ten Vas xen bere oko 130W, mozna i 160W. Rekl bych, ze na picopsu muzete zapomenout, minimalne pri startu. To, ze uvadi 150w, tak vy potrebuejte tak 300w, aby to zvladlo spicky, neco vydrzelo

8-9A z 12v hlavne, cpu + ventilatory
10-14A z 3.3v chipset
0.5-2A z 5v nejaky USB

Jirka