Re: Spojení dvou ATX zdrojů

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Úterý Srpen 4 10:52:32 CEST 2015

Jj, já si to umím spočítat, ale co když ten jeden zdroj půjde na výstupu do
zkratu - vezme pak sebou i ty neoddělené kondíky nebo baterie do zkratu -
ne?

Nebo není reálné, aby šel atx na výstupu do zkratu?

Potom by asi bylo nejlepší řešení které navrhuje pan Draxal a na výstup za
diody přemostěné relátkem baterii kondenzátoru která by pokryla to
přepnutí...

Honza